Bokklubb

Den här fina boken är månadens bok i The English Bookshops Bookclub med inriktningen fiction.

Jag tror att jag varit med i bokklubben i  två år nu och jag har aldrig blivit besviken på någon av böckerna. Nu kan jag väl inte påstå att jag läst alla böcker (eller ens hälften), men de som jag läst har varit riktigt bra.  Som t.ex. The Magicians av Lev Grossman, Still Alice av Lisa Genova, The Help av Kathryn Stockett, Breath av Tim Winton, The Postmistress av Sarah Blake, When god was a rabbit av Sarah Winman, One Day av David Nicholls,  och The Quickening Maze av Adam Foulds.
Jag hoppas såklart att alla de andra böckerna som jag inte läst ännu är lika bra. Det lovar ju gott med så många guldkorn all ready. :)

Är det någon mer än jag som är med i någon av de English Bookshops bokklubbar? Vad tycker i såfall ni om urvalet? Nyfiken..

4 thoughts on “Bokklubb

  1. Amy says:

    Detta har inget med inlägget att göra men jag tänkte se till att du slutar beställa böcker på adlibris!!! ;-)
    Jag tittade (läs dreglade) över böcker jag ville ha och upptäckte att de pocket som på adlibris kostar 232 kr (Game of thrones böckerna) kostar bara 179 kr på cdon!!!
    Du får ju mer böcker för pengarna!!! =)

  2. enligt O says:

    Jag ska kolla upp bokklubbarna. Cd-on är okej, men har ett lite smalare utbud tycker jag.

    • Cinnamon says:

      Jag haraldrig beställt böcker av cdon, mycket p.g.a. att e inte haft de böckerna jag ville ha. (de få gånger jag kollat där).

Leave a Reply

