Ny vecka, nya utmaningar

Jag känner mig bättre idag iallafall. Det är så tråkigt att inte vara helt hundra på jobbet. Det fungerar inte för mig. Inget blir gjort och jag orkar inte riktigt med barnen. Men nu tror jag att det vänt. :)
Här ska skrivas åtgärdsprogram och planeras idag. Måste få tag på några föräldrar som skulle ta kontakt med mig men som inte gjort det.
På onsdag ska jag på föreläsningp pm IKT i förskolan och skolans tidigare år. Hoppas den är bra. Den håller nämligen på mellan 17-20. Som vanligt får vi ingen övertid utan timme mot timme som det så fint heter…
Morgonens läsning blev Nora Roberts Som en drömbild. Jag måste verkligen ge mig själv en utmaning snart. Det har blivit för mycket romance, vampyrer och varulvar ett tag nu. Kanske dags att tag i Strindbergsutmaningen?

20120213-092709.jpg

2 thoughts on “Ny vecka, nya utmaningar

  1. Lena says:

    Känner likadant, måste sluta läsa om vampyrer, varulvar och ta itu med klassikerna. Ska försöka ta mig igenom lite Jane Austen i år är bestämt. Frågan är bara vilken man ska börja med. Hehe.

  2. Cinnamon says:

    Jag tänker inte sluta läsa om vampyrer och varulvar. Men jag tänkte att jag skulle ta och blanda upp den läsningen med lite annat också. Det har blivit lite väl mycket av det goda den senaste tiden..

Leave a Reply

