One For The Money

Igår var Y och jag till Mya för att titta på One For The Money. Det blev en riktig temakväll med mat, snacks och naturligtvis filmen.  Naturligtvis passade allt in i Stephanie Plumtemat. Först blev vi bjudna på detta:

En alldeles egen Cluck in a bucket med strips! Jättegott var det oxå. Naturligtvis var det Mya som gjort bilden på burken. :)

Sen var det filmtajm och då måste man ju ha popcorn. Kolla vilken läcker popcornpåse jag fick:

Mitt namn är t.o.m. med.

Ranger! <3 /Fast han ser inte riktigt ut som jag tänkt mig. Min Ranger är större och snyggare!

Steph söker efter  en nunna ( mig i  Halloweenutstyrsel 2010)

Hans som spelar Morelli är bra. Men han är alldeles för gammal. Enligt mig då..

Cupcakes!

Filmen var helt okej. Men jag tror den är bättre om man har läst böckerna. Jag blev inte besviken i allafall.  Stort tack till Mya som ordnade One for the moneykvällen med allt var det innebar och tack till både Y och Mya för världens bästa sällskap. Synd  att T var sjuk och inte kunde vara med. :(

Grandma Mazur var alldeles för ung oxå.. Men, men man kan ju inte få allt. ;)

5 thoughts on “One For The Money

  1. Mrs E says:

    Wow en sådan fantastisk tillställning Mya fixat!

  2. Ylva says:

    Det var en grym kväll med bästa sälliset!
    Men babe, det är munkar! ;) Hihi

  3. Mya says:

    Tack själv för en härlig kväll med riktigt trevligt sällskap :)
    Det här får vi ta och göra om snart igen eller va säger ni?

Leave a Reply

