Vill läsa:

  • Kitty´s house of horrors – Carrie Vaughn)
  • Shakespeare´s champion – Charlaine Harris (The Lily Bard Shakespeare series)
  • Shakespeare´s christmas – Charlaine Harris ( The Lily Bard Shakespeare series)
  • Vänskapen växer – Ann Brashares
  • The winter of our discontent – John Steinbeck
  • Plum Spookey – Janet Evanovich
  • Moon called – Patricia Briggs
  • Blood Bound – Patricia Briggs
  • Oskuldens tid -Edith Wharton
  • KoMo – Pontus Joakim Olofsson
  • Som om vi hade glömt – Daniel Poohl
  • Fiskar ändrar riktning i kallt vatten – Pierre Szalkowski
  • Om döda ont – Hans Koppel
  • The Next Always – Nora Roberts
  • Winter of the World – Ken Follett
  • Bortom tron- Jenna Miscavige Hill & Lisa Pulitzer
  • Obesegrad – George Scott & Theodor Lundgren

2 thoughts on “Vill läsa:

  1. […] Här är lista på några av  de böcker  jag vill läsa. Men det finns säkert en hel hög till som inte vet att jag vill läsa. Jag blir glad för alla böcker! (utom Jan  Guillou, Liza Marlund & Björn Ranelid då). Possibly related posts: (automatically generated)BibliotekslånTvå böcker av samma författareVampyrer igen!Hur skaffar jag mig mer tid?? […]

  2. […] Har du nån önskebok? Kolla under Vill läsa. […]

Leave a Reply

