Bokhora på tv4?

Idag gästbloggar Bokhora på  TV4:as Sommarblogg   här. Inlägget handlar naturligtvis om läsning och deras nya gruppbilder har premiär. Det är jättefina. Men vilka böcker är det de håller i?

Jag ser att Johanna K håller Jonathan Safran Foers Extremt högt och otroligt nära. Johanna L håller Curtis Sittenfelds Presidentens hustru. Johanna Ö håller Donna Tartts Den hemliga historien.  Jag listade ut att Jessica måste hålla nått av William Gibson, så jag kollade hans hemsida. Hon håller naturligtvis Neuromancer. Men Helena då vad håller hon? Jag tycker jag känner igen framsidan.. Men vad är det? Hjälp jag vill veta! Nu måste jag snoka vidare..

2 thoughts on “Bokhora på tv4?

  1. Lilla O says:

    Trodde det var Den utstötte, men efter dubbelkoll ser jag att det är en annan klänning. Letar vidare!

  2. mrs. b says:

    Det är Elizabeth Hands Waking the Moon!

Leave a Reply

