Cinnamons bokliga löften 2013

Jag tänkte avge lite bokliga löften även om det inte gått särskilt lysande under förr året. Det var ju bara Strindbergutmaningen light som jag klarade av.. Men nytt år, ny tag! Säger jag det tillräckligt ofta så blir det nog sant..

  1. Jag fortsätter med min Outlander-utmaning. Alltså att läsa böckerna på engelska. Jag ska alltså läsa The Fiery Cross, A Breath of Snow and Ashes, An Echo In The Bone & Written In My Own Heart’s Blood ( som kommer hösten 2013).
  2. Att läsa två böcker till av August Strindberg. En av dem ska vara Röda Rummet, vi får se vilken den andra blir.
  3. Jag måste läsa fler av mina egna olästa böcker. Jag har ju tydligen 128 st om jag inte missat någon, och det har jag med all säkerhet gjort. Så..under årets första tre månader får jag bara läsa egna böcker. De enda undantagen är  de biblioteksböcker jag har hemma nu och de jag reserverat. Inga fler får reserveras fr.o.m. nu.
  4. Det blev visst en till utmaning i Kaosutmaningen som jag hittade hos Tidningsida.

Leave a Reply

