Upptagen med annat än läsning

Det har blivit alltför lite läsning och bloggande den senaste tiden. Jag har varit upptagen med en massa annat skoj! (Sen hjälper det inte heller att jag glömde A Faint Cold Fear och min Kindle på jobbet i onsdags)

I onsdags var vi ute i en kollegas sommarstuga där vi åt och drack gott , pratade en massa och avtackade två kollegor. L som varit klassföreståndare för F-2A och Y som varit assistent i min klass åt två barn med diabetes. L går i pension och Y byter jobb . L är en storläsare som mig så hon fick Americanah och en flaska vin i present av oss. Hon fick ta mitt ex som jag köpte på The English Bookshop i Uppsala. Den visste jag att hon inte läst än. Nu måste jag beställa ett nytt ex åt mig själv.
Vi sov förresten över i stugan. Inte blev det någon tid för läsning då inte.

IMG_3500[1]  Utsikt från bryggan

IMG_3501[1]Snorkig och otrevlig svan! Men fin att se på.
Sen stannade jag en dag extra hos föräldrarna eftersom min kompis A och hennes sambo var hemma på besök från Belgien. Så då var jag med dem hela kvällen.
I fredags åkte vi och hälsade på C.
Och igår var vi på konsert i Sandviken.

IMG_3520[1] Kvällens huvudband Master. Riktigt bra!
Det har varit fullt upp. Men snart är ett skolavslutning och strax därefter semester!

Leave a Reply

