Sommarläsning, om jag inte gör annat än läser..

Jag tror att jag ska hinna läsa ofantliga mängder böcker varje sommar. Men så blev det inte förra sommaren. Här är de senaste årens sommarläsning sammanfattad.

Men jag är en obotlig optimism så jag tror att jag kommer att läsa alla böcker från mina senaste bokbeställningar. 16 böcker + lite biblioteksböcker (jag ska inte låna fler nu, utan nöja mig med de jag har hemma 3st och de som jag reserverat 8st). Sen vill jag läsa alla böcker på de här hyllorna:

IMG_3547[1] Översta raden: Kitty Takes A Holiday, Kitty And The Silver Bullet, Röda Rummet, Gone Girl, Buffy The Vampire Slayer, Pack Men, Monster, Tender Is The Night, The Affair, House Rules och Park Lane.
Andra raden: The Passage, World Without End, Welcome To The World Baby Girl, World War Z, Throne of Jade, Black Powder War, Empire of Ivory, Victory of Eagles, Tongues of Serpents.

Det blir ju bara 47 böcker.. Det kommer inte att hända! Det mesta jag läst på en sommar (sedan jag började räkna) är 44 böcker.  Men vi får se hur många det blir. Huvudsaken är att de är bra böcker.🙂

Leave a Reply

