Så snygg!

IMG_3644[1]

Jag och Mya var in på Redrum i Gävle i lördags och såg den här snyggingen. Jag blev så sugen på att köpa den, men det gjorde jag inte…då. Idag var jag dit med sambon och då slog jag till. 299kr men det är den värd. Den är ju så cool och man kan ju ha godis i den (eller något annat). Visst ser den steampunkig ut? Gävle ska förresten ha en steampunkfestival nästa sommar 27-29/6 på Järnvägsmuséet. Det kostar 350 kr för en biljett som man kan köpa nu. Priset kommer att höjas.

One thought on “Så snygg!

  1. Amy says:

    Den var annorlunda och häftig! Perfekt godis eller kak behållare.😉

Leave a Reply

