Vampire Diaries!

Nu har jag äntligen börjat kolla på Vampire Diaries igen. Jag kollade ju nio (!) avsnitt på ett dygn  i våras men så kom jag av mig. Idag kollade jag på 4 avsnitt. Älskar den serien. Det spelar ingen roll att det är en massa tonåringar och alla är magiska på något sätt. Jag menar det finns vampyrer, varulvar, hybrider, ursprungliga vampyrer, häxor, hunters m.m.

Men bäst i serien är Damon Salvatore! Den mannen och hans underbara one-liners. Jag skrattar hela tiden åt honom. Så finns ju bad boy deluxe Klaus. Me like him too. Han har också jäkla bra repliker. I avsnitten jag just sett avsnitt 10-13 i säsong 4 är Stefan lite rolig också.🙂

Den kan ni ju fundera på… Jag vet!

Klaus..

Stefan lär väl få vara med också.

 

 

4 thoughts on “Vampire Diaries!

  1. Gia says:

    Damon är favoriten här med. Ian är så bra i rollen!🙂

  2. Jag tycker jättemycket om de här serien. Köpte de två första säsongerna för någon vecka sen och ser några avsnitt nästan varje dag. Har tyvärr missat mycket av de senare säsongerna, men jag ska se de avsnitten sen också.
    Jag gillar också Damon🙂

Leave a Reply

