Göteborgsresa

Imorgon ska jag och sambon åka på en tripp till Göteborg. Vi åker ner imorgon vid 6-7tiden. Vi tar bilen ner så att vi kan åka och hälsa på kompisar utanför Strömstad. Vi kommer att bo på Clarion Hotel Post i två nätter innan vi åker hem någon gång på onsdagen. Sambon har ju personalrabatt på det hotellet.🙂

Jag har ingen aning om vad vi ska hitta på under vistelsen där. Eller jag vet att vi ska ut och äta en sen middag med A och hennes bror på tisdagskvällen.  Annars har jag ingen aning. Klart jag kommer gå på stan också och besöka SF-bokhandeln.

Nu behöver jag bara bestämma mig för vilka böcker jag ska med på resan, och hur många… decisions, decisions.

Kom gärna med förslag på vad jag/vi kan hitta på i Göteborg.🙂

2 thoughts on “Göteborgsresa

  1. Jag hoppas ni får en bra resa och sköna dagar i Göteborg. Det finns så mycket härligt att njuta av i Göteborg, både inne i stan och utanför. Jag är helt övertygad om att ni kommer att få det toppen.🙂

    Kram på dig

Leave a Reply

