Göteborg

Direkt efter vi hade checkat in hotellet gick vi ut för att leta reda på något att äta. Vi hamnade på Sense där jag åt en helt underbar ravioli. Sambon åt risotto med lax och räkor. Mums! Vi drack ett varsitt glas vin också. Är det semester så är det.
När vi var på väg till Shockstore så stannade vi och åt mjukglass.

20130729-193832.jpg
När vi kom på Shockstore hittade jag ett linne och en väska som jag måste köpa.

20130729-194134.jpg

IMG_3745[1]



Efter det bar det av till SF-bokhandeln där jag bläddrade och klappade på många böcker innan jag köpte de här:

20130729-194350.jpg
Nu är vi tillbaka på hotellet för att ladda ifånarna. Snart ska vi igen och gå på Rockbaren.

2 thoughts on “Göteborg

  1. Låter som ni har det toppen i Göteborg.

    Njut och ta hand om er!

    Kram Lotta

  2. Shamandaliex says:

    Hittade precis din blogg, spännande! The name of the wind är en av mina absoluta favoritböcker så där har du nåt trevligt framför dig!

Leave a Reply

