Stadsfest, bibliotek och bad

Idag åkte jag ner på stan för att gå på biblioteket och hämta Döda flickors dans som jag reserverat. Men först var jag på Gallerian Nian och köpte D-vitamintabletter.Jag lider tydligen av brist på D-vitamin. Man ska ha mellan 75-250, jag hade 27. Inte så bra kanske. Men tydligen är det rätt vanligt i norden.

Jag mötte upp Mya på stan och så gick vi upp på söder och kollade Stadsfesten. Det var som en mini-mini Cityfesten som fanns i Gävle förr. Men vi köpte varmkorv och brända mandlar. Mya köpte ett iPhonefodral.

Vi var in å biblioteket en sväng också. Naturligtvis lånade jag fler böcker än jag tänkt. Men så är det ju alltid och jag borde ha vant mig vid det nu.🙂

20130802-162112.jpg

Den obligatoriska smoothien från Naked juicebar avnjöts också naturligtvis. Snart ska jag och sambon åka och bada.🙂

2 thoughts on “Stadsfest, bibliotek och bad

  1. Amy says:

    Åh en sån smoothie ska jag ta imorgon.🙂

  2. Gia says:

    Så ni har också stadsfest i helgen, här i staden har de dragit igång någon slags skärgårdsfest för första året så för oss som bor mitt i smeten är det nog livat ikväll😉

Leave a Reply

