Mamma Walsh

20130812-235547.jpg

I familjen Walsh A-Ö är det självaste mamma Walsh som är huvudpersonen. I de tidigare böckerna har ju alla hennes döttrar fått berätta sina historier .
Jag har läst Vattenmelonen, En oväntad semester, Änglar och Finns det någon där i samma serie och Hemligheten på Mercy Close står oläst i bokhyllan,
Jag tyckte inte alls om Familjen Walsh A-Ö. I de andra böckerna är mamma Walsh rolig, men här är hon bara elak. Hon pratar skit om alla och då menar jag alla. Hon mer eller mindre hatar sina barnbarn och tar med ett av dem på utställningen Body Worlds där det är döda människor.
Hon lyckas också förolämpa deprimerade människor, impotens och de som har ADHD. Hon anser inte att något av det finns.
Nej den här boken tycker jag var en riktig skitbok. Denne inte rolig och är inte det meningen? Den passade inte mig I allafall.

2 thoughts on “Mamma Walsh

  1. […] Familjen Walsh A-Ö – Marian Keyes 12/8  99s (bibliotek) […]

  2. […] Familjen Walsh A-Ö – Marian Keyes […]

Leave a Reply

