Försummad blogg..

Det är synd om bloggen. Jag har helt enkelt inte haft någon tid över för bloggande. Till största del beror det på att jag jobbat så mycket under veckan som gått. Det blir lätt så när man som jag var sjuk under nästan hela planeringsveckan. Jag har fått jobba häcken av mig för att komma ikapp. Än är jag inte i mål..

Den lilla tid som har funnits efter allt extrajobb har gått till att läsa The Passage som var en av böckerna till träffen med Vampyrbokcirkeln som vi hade idag. Jag hann läsa ut boken några timmar innan träffen. En förbättring, med de andra böckerna har jag precis kommit till sista sidan innan träffarna börjat.. Jag är lite obstinat och skjuter gärna upp läsningen av måste-läsa-böcker till sista minuten. Det spelar ingen roll att jag vill läsa dem.. Det är något fel med mig!

Till nästa träff den 10/11 ska vi läsa Smittad av Johanna Strömqvist och Svulten av Hannele Mikaela Taivassalo. Jag har redan reserverat dem på biblioteket.

Nu tänker jag lägga mig och läsa Dark Places som jag började läsa när jag låg på en dyna i Regementsparken. Jag har bara hunnit läsa några sidor, men är redan fast.🙂

Leave a Reply

