Ny vecka, nya möjligheter…

Jag är så sjukt trött idag. Det kan bero på att jag inte släckte förrän efter tolv. Eller jag lade mig inte förrän efter 12.
Det blev att sambon och jag kollade på World War Z. Har inte du sett den redan? , frågar nu då. Jo det har jag men den var så bra och sambon hade inte sett den. Sedan kom jag ju på att ja måste ta reda på äpplena som jag plockat. Så det blev till att skala ca 45 äpplen som sambon fick skära i klyftor och frysa in. Det var inga problem att somna efter det. Tyvärr var det värre att vakna.
Nu ska jag försöka läsa lite ur Francesca. Men mina hörlurar är tyvärr kvar hemma.

Leave a Reply

