En liten beställning

Jag fick ju ett presentkort när jag fyllde år av bror och Mya. Hela 500kr på Adlibris!  Nu har jag äntligen skickat iväg en beställning (på mer än 500 kr). Vilka böcker jag beställde? Det får ni allt vänta och se. Men jag kan ge er några ledtrådar:

  • Ett boxed set på 4 böcker med ordet järn(fast på engelska) i samtliga titlar
  • En bok av en författarinna som precis avslutat en serie om en servitris som dras till vampyrer. I den här finns inga vampyrer dock.
  • En bok om en tuff karl som spelats av Tom Cruise på film.
  • Två böcker av en författare som gjort en serie om varulvar.
  • Tre böcker i en serie om ungdomar som slåss för sitt liv.

Är det någon som kan gissa sig till vilka böcker det är? Annars får ni allt vänta och se.🙂

3 thoughts on “En liten beställning

  1. Amy says:

    Vilken Charlaine bok blev det? Å vad håller Reacher på med denna gången?😉

  2. Cinnamon says:

    Du är bra på att gissa du Amy!

Leave a Reply

