Höstens tema:

IMG_4172[1]

Efter att ha läst tre vampyrböcker på rad har jag fått så kallad blodad tand och tänkte försöka mig på lite temaläsning. Ni förstår säkert att jag tänker ha vampyrer som tema. Jag har ett gäng olästa vampyrböcker hemma i bokhyllan.

IMG_4169[1] Judas barn (lånad från bibliotek), Alla själars natt, Nattvarelser (fått av kollegan som gick i pension) och The Twelve.

IMG_4170[1]  Del 5-8 i serien om Anita Blake Vampire Huntress. Bloody Bones, Killing Floor, Burnt Offerings & Blue Moon.

Tänkte oxå kolla lite på den här underbara serien:

Har bara sett första säsongen än, but I love it!

Jag tänkte att temat kunde pågå under oktober och november. Fler böcker kan komma att läggas till och fler filmer eller serier.

Tur att jag fått det här setet av Mya:

IMG_4107[1]

2 thoughts on “Höstens tema:

  1. Amy says:

    Anade att detta skulle bli temat.😉
    Alla själars natt älskade jag och Nattvarelser var bra men annorlunda. Mer än vanligt när det gäller vampyrböcker.😉
    Har första boken om Anita Blake hemma (efter att ha läst massa om böckerna här var jag tvungen att beställa hehe) men har inte hunnit läsa än……
    Blir spännande att följa…😉

    Förresten så undrar jag om du kan maila mig din adress, har ngt att skicka dig. Vampyr relaterat.😉 funlovin_83[at]hotmail.com

Leave a Reply

