Nya böcker

Jag var in en sväng på Kupan igår och där sålde de alla böcker för 5kr/styck. Både pockets och inbundna. Jag köpte:

IMG_4207[1]

  • Enders spel av Orson Scott Card i oläst skick men från 1991.
  • Them Lovely Bones av Alice Sebolt i pocket.
  • Sju jävligt långa dagar av Jonathan Tropper i pocket.
  • Gästspel av vampyr av Susy McKee Charnas från 1991 . En vampyrbok skriven innan den senaste vampyrhypen.

Jag var på biblioteket också:

IMG_4208[1]

  • Mer än ögat ser av Melissas Marr.
  • Den ita katten av Holly Black.
  • Coraline av Neil Gaiman
  • Sommaren jag blev vacker av Jenny Han.
  • Kort kjol av Christina Wahldén (hon måste få en chans till)

One thought on “Nya böcker

  1. Gia says:

    Gästspel av vampyr köpte jag på loppis för länge sedan men minns faktiskt inte vad jag tyckte om den.

Leave a Reply

