Precis vad jag behövde!

Efter att ha haft en überstressig dag på jobbet idag kom jag hem och såg att jag fått post. Det var ett grönt litet paket som jag fått av världens bästa Amy på Mitt liv i text och bild. Jag blev så glad.🙂 Bilden är kanske inte så bra.. Men i paketet fanns två olika nagellack Vampire´s Love heter dem. I love them! Sedan fanns det ett doftljus med vanulla cupcakedoft, en liten nagelfil, handkräm med doft av Amber Vanilla och flera olika doftprover från Yves Roche. Amy, du har gjort min dag! Tack så hemskt mycket!

20131015-194935.jpg

Ps: Jag kanske ska göra ett försenat inlägg till min Vamp Week med vampyrrelaterade saker jag har hemma. Nu har jag ju Vampyrnagellack också,,

One thought on “Precis vad jag behövde!

  1. Amy says:

    Alltid kul att kunna glädja en annan vampyr nörd!😉
    Hoppas kvällen blev lugnare än dagen varit iaf.

Leave a Reply

