Nu räcker det!

När jag läste Helena så irriterade jag mig på att Lucas och hans stalkerbeteende. Igår började jag läsa Hades som är del två i serien. Nu lägger jag ner läsningen. Det finns då många andra böcker som jag hellre vill läsa. Sedan är det ett plus att jag slipper läsa :
“När hon tittade upp såg hon Lucas ädelstensblå ögon söka hennes. Hon drog efter andan, förvånat, och höll fast hans blick. Den var mjuk och lekfull, och hans mungipor var vinklade till ett hemligt leende.” Smörigt!

Författare är Josephine Angelini och böckerna i trilogin heter: Helena, Hades och Nemesis.

One thought on “Nu räcker det!

  1. Carro says:

    Ah ne det där låter inge vidare!

Leave a Reply

