Semi-nya böcker, fika och konsert!

I fredags gick jag in på Kupan (Röda korsets lilla secondhand-butik på Brynäs). Där hittade jag de här två böckerna för 15kr/st. Klart de fick följa med hem. Jag har ju första delen i serien i pocket. Ska bara se till att läsa dem nu då..

IMG_4265[1]

Igår var jag ner på stan med Mya. Förutom ett besök på Balconetten ( där jag köpte en snygg bh) så var vi också in på bl.a. Bokia som numera heter Akademibokhandeln, där jag köpte en bok som varit med i deras Låna Läsbibliotek. Den var med andra ord begagnad om kostade 40 kr. Jag har redan läst den på engelska men tycker att den svenska utgåvan har så fin framsida.

IMG_4266[1]

Efter vi var färdigshoppade möte vi upp sambon och A för att ta en fika. Det var fullt på Java, men på Waynes fick vi plats och det blev en Cola Zero och en grillad pain riche med salami. Mmm!

På kvällen var vi på Dirty Harrys och kollade på Rebel Collective och Transport League. Riktigt tunggung. Bra drag på publiken med.

IMG_4279[1] Martin Unoson som gjorde sin sista spelning i Rebel Collective.

IMG_4287[1] Transport League

 

Leave a Reply

