Fick hem en bok

20131026-145356.jpg
Vad kan det vara i det här paketet då? Jo en liten in bok kanske! Förlaget Mörkersdottir hade eller har en insamling till cancerfonden där man fick en bok om man gav 50kr. Eftersom jag ändå hade tänkt ge lite pengar till cancerfonden så passade jag på. Jag valde boken Halvblod. Jag har försökt mig på att läsa den förut, men jag fastnade inte för den och det var dags att lämna tillbaka den till biblioteket. Gå in här och läs om insamlingen.

20131026-225507.jpg
Men texten i boken är sjukt liten. Jag vet inte om jag kommer kunna läsa den.  Jag kanske får investera i ett förstoringsglas.. Eller läsa utan glasögon. Jag är ju närsynt så det hjälper lite, men jag har inte läst utan glasögon på flera år ( läs 15 år) så det lär inte bli så mycket lättare. Kolla själv vad liten stilen är!

20131026-225558.jpg

Leave a Reply

