Halloween-party

Igår var det Halloweenparty hos bror och Mya. Ja vi vet att Halloween var i torsdags, men då kan man ju inte ha en fest! Alla utom jag och Mya jobbade ju fredagen.  Vi gjorde iordning lite grejer på fredagen iallafall.

Festen började redan 17.30 men vi kom nog dit vid 18-tiden.

IMG_4358[1] Det flog ut fladdermöss från vinden.

I trädgården stod:

IMG_4374[1] Det syns inte lika bra på natten.

IMG_4351[1] Fin pumpa jag gjorde va?

Myas var svårare att göra.

IMG_4352[1] Mya och jag hade gjort maränger som skulle se ut som spöken. De såg mer ut som spökpruppar…

IMG_4359[1] Så här fin var Mya.

IMG_4360[1] Och bror.

IMG_4362[1] J & T var det finaste paret.🙂

IMG_4361[1] Sambon hade verkligen ansträngt sig i år.

Jag skulle föreställa nån slags Pippi. Det var meningen att jag skulle sprayfärga håret orange. Men man skulle inte använda sprayfärg om man färgat eller blekt håret, och det gjorde jag i måndags.

Jag hade gjort två quiz som de andra festdeltagarna fick försöka lösa. Ett var ett musikquiz med thememusic från tvserier eller filmer.

IMG_4366[1]

IMG_4367[1]

IMG_4368[1]

Sedan fick de sätta fast flugan på ett skelett som jag ritat. Mya hade gjort flugorna. Självklart var deras ögon förbundna.

T ska försöka sätta fast flugan.

Nere i källaren satt bror och Myas nya husdjur Legs på väggen:

IMG_4371[1] Otäck va?

IMG_4372[1]

IMG_4373[1] Legs bebisar..

Vi hade en jättekul kväll med många skratt och alldeles för mycket socker.

One thought on “Halloween-party

  1. Amy says:

    Jäklar vad ni har förberett!! Bra jobbat!🙂

Leave a Reply

