Damon Damon Damon

I lördags stannade jag hemma när sambon skulle fota Tad Morose pre-releasefest nere på Dirty Harrys. Jag satt hemma i soffan istället och kollade ikapp på  Vampire Diaries. Jag hade bara kollat på det första avsnittet ur den senaste säsongen,  men nu såg jag alla som gått hittills. Snacka om att handlingen har blivit ännu mer skruvad. Jag hatar ordet doppelgänger. Och The Ripple Effect!

Damon är bra som alltid. Fast han är lite väl mesig. Mer Evil-Damon tack! Det behövs nu när Klaus har sin egen tv-show.

2 thoughts on “Damon Damon Damon

  1. Cicci says:

    Håller med om att den blivit mer “skruvad” och när jag såg det näst sista blev det nästan för mycket! Ska se det senaste idag. Damon är verkligen mesig, lite mer Bad-Damon, tack!🙂

  2. Håller också med om att handlingen gått över styr men jag älskar fortfarande Damon även om han var roligare förr🙂

Leave a Reply

