Julkalendern

Jag är helt såld på årets julkalender Familjen Hedenhös uppfinner julen. I början tittade jag på den i skolan med mina elever, men nu har jag tvingat sambon att kolla på den med. Svtplay FTW!

Den är så rolig och  jag älskar Fredde Granberg. Det har jag iofs gjort sen han gjorde Sommarmorgon, Laijv, Äntligen måndag och Egentligen måndag med Peter Settman. En helt underbar karl. Så rolig! Mina elever älskar också serien. De skrattar så tårarna sprutar. det om något är väl ett gott? De ogillar Stellas pappa och stadsministern som de tycker är dåliga och elaka pappor.
hedenhös

One thought on “Julkalendern

  1. Carro says:

    Jag gillar mamma Knota mest!🙂 Men har inte sett på några dagar nu, det blir såhär varje år.. I början kollar jag varje dag och sedan missar jag alltid ett par dagar och då tycker jag att det tar emot att “se igen” avsnitten..

Leave a Reply

