Äntligen jullov!

De senaste veckorna har varit überjobbiga på jobbet. Eller intensiva to say the least. Samtal med föräldrar och drama all around. Samtidigt har det varit mysigt! En av mina elever som flyttade innan höstlovet har varit hemma på besök. Så han har varit med i skolan i två dagar nu. Han kom till skolan och frågade om han fick vara med och det fick han så klart. Det var som om han aldrig varit borta.🙂

Samtidigt så gjorde en annan elev sin sista dag hos oss. Han kommer bli saknad och den andra eleverna var så gulliga när de sa hejdå till honom och kramade honom.

– Hoppas du får det bra på din nya skola sa en av bråkkillarna.  Man blir ju rörd för mindre.

Det var julfika i kafeterian efter 13 men ja valde att åka hem. Annars hade jag fått vänta mer en två timmar till på nästa tåg. Jag missade inte så mycket , det var tårta som det bjöds på. Vi fick en julklapp också och rektorn kom ner och lämnade den till mig  med en kram. Julklappen var precis som förra året en pocket. Jag fick den här:

IMG_4630[1]

IMG_4631[1]

Sedan gav en kollega mig ett litet julpaket som tack för att jag givit henne en påse hasselnötskaffe.

IMG_4627[1]

IMG_4629[1] Mums!

One thought on “Äntligen jullov!

  1. Cicci says:

    Det verkar vara en bok i min smak! Den åker ner i kundvagnen direkt!🙂

Leave a Reply

