Höstens tema..

I slutet på september gjorde ju jag ett inlägg om att höstens tema (oktober & november) skulle vara vampyrer. Sedan har jag inte skrivit något mer om temat. Hur gick det då? Nja det gick väl si sådär..

De här böckerna blev lästa:

  • Judas barn av Markus Heitz
  • På gränsen av Johanna Strömqvist

Inte imponerande alls. Så jag bestämde mig för att förlänga temaläsningen så att även december ingick. Då började det se lite bättre ut. Hittills har jag läst 3 vampyrrelaterade böcker i december:

  • Once Burned – Jeaniene Frost
  • Etiquette & Espionage av Gail Carriger (Det finns en vampyr i boken)
  • Halfway to the Grave – Jeaniene Frost

Just nu håller jag också på att läsa Bloody Bones av Laurell K. Hamilton. Så medan en massa bokbloggare läser mysig julläsning så gör jag detsamma. Jag tycker ju att det är mysigt att läsa om vampyrer.🙂

One thought on “Höstens tema..

  1. Cicci says:

    Du glömmer väl inte att välja ut två vampyrböcker till vampyrbokcirkeln också?😉

Leave a Reply

