Det bidde inget julbord idag

Det blev inget julbord hos svärföräldrarna för mig idag. Jag är helt enkelt för sjuk. Snyter mig och nyser stup i kvarten och har feber. Det är ingen hoít att sitta och käka med folk då. Sambons morfar är också där och han fyller 91 år efter nyår. Inte en bra idé att smitta ner honom. Illa nog att jag kanske smittat ner min farfar som nyss fyllt 85 år. Men han tål vad som helst!

Istället har jag suttit hemma i soffan och läst ut Bloody Bones, bokat 10 bussresor till simskolan, skrivit inlägg och surfat runt. Känner att hjärnan inte riktigt funkar som den ska. Det är lie dimmigt. Så om det står något tok i det här eller de två tidigare inläggen så skyller jag på sinnesförvirring orsakad av feber.😉

Leave a Reply

