Läs-a-lot dag 4

Inatt strax innan klockan 2 började jag läsa Berövad och den har jag läst ut under kvällen. På dagen och eftermiddagen har jag städat , tvättat, lagat mat och kollat på Archer (den tecknade serien).

IMG_4713[1]

Så idag har jag alltså läst en bok på 303 sidor och klarat av ett av mina läs-a-lot mål, nämligen det att läsa ett rec-ex. Totalt har jag läst 4 böcker under Läs-a-loten Twice Tempted, Gilla hata horan, Plats och Berövad. Jag hade satt 5 böcker som ett mål, men min 5:e bok är Nyckeln och den är ju på 812 sidor. Den är också ett av mina tre mål eftersom den avslutar en serie.

One thought on “Läs-a-lot dag 4

  1. Lena says:

    Jag börjar närma mig slutet på bok nummer två i läs-a-lot. Var tveksam hur mycket jag skulle hinna läsa, men det har gått bättre än jag trott!

Leave a Reply

