Läsning pågår

IMG_4713[1]

Efter att ha läst den första 62 sidorna av Berövad är den precis så obehaglig som baksidetexten lovat. Multipla personligheter som uppstått för att hon ska orka med. Jag slutade bara läsa för att klockan var över 2 på natten. Nu ska här läsas vidare. Jag är nästan helt säker på att det blir en sträckläsningsbok.

Jag har inte hunnit läsa något innan idag fört jag har städat lägenhehetn och kört några maskiner tvätt. Helt otroligt vad allt förfaller under julen, speciellt om man har varit sjuk med feber och snuva och därför saknat ork för något annat än att läsa.

Boken är skriven av Liz Coley och heter Pretty girl -13 på originalspråk. Jag vann den hos Booked och Fru Booked.

Leave a Reply

