Läs-a-lot dag 6

Det blev lite försening på den sjätte dagens Läs-a-lot-inlägg. Jag hann helt enkelt inte med det. Eller jag prioriterade annat. Som att pussa på fasters lilla gofis:

IMG_4732[1] Visst passar han i mössan han fick av mig?!

Jag hann iallfall läsa ut Nyckeln, 275 sidor. I och med det är alla mina mål för Läs-a-lot julen 2013 uppnådda:

  • Läsa 5 böcker,  Twice Tempted, Gilla hata horan, Plats, Berövad och Nyckeln
  • Läsa ett rec.ex. Berövad
  • Avsluta en serie, Nyckeln

Sen blev det inget mer läst den dagen. Vi var på Köpis och handlade till nyårsmiddagen, köpte nya täcken för julklappspengar och sedan var jag hos bror och Mya i flera timmar.

När jag kom hem igen tittade vi på pilotavsnittet av Dracula. Jag blev inte imponerad. Kanske ger jag den en till chans, men troligtvis inte. Vi kollade på Bates Hotel också och Sleepy Hallow, men jag blev inte blown away av någon av dem. Vi får se..

One thought on “Läs-a-lot dag 6

  1. Lena says:

    Härligt med mål som uppnås. Så gjorde även jag. Har lagt upp mitt inlägg för dag 7 eftersom vi får gäster ikväll och sedan hinner jag eventuellt inte i morgon!
    Gott Nytt År på dig!

Leave a Reply

