Bokliga löften 2013 – hur gick det?

Jag hade ju 4 bokliga löften:

  1. Fortsätta min Outlander-omläsning på engelska. Jag skulle läsa The Fiery Cross, A Breath of Snow And Ashes, An Echo In the Bone och Written In My Own Hearts Blood. Jag har läst The Fiery Cross & Written In My Own Hearts Blood har inte kommit ut än.
  2. Läsa två böcker av August Strindberg. Jag har inte läst någon..
  3. Jag skulle bara läsa mina egna böcker under årets 3 första månader, förutom de biblioteksböcker som redan var reserverade. Den utmaningen klarade jag! 32 egna böcker lästes under de månaderna.  Under hela året läste jag 69 egna böcker. Vi ska inte tala om hurmånga böcker jag köpte under året..
  4. Sen var jag med i Kaosutmaningen som Tidningsida postade på sin sida.  Jag klarade 34 av 35 punkter. Man behövde bara klara 20/35. Det enda som jag stupade på var att jag inte läst någon bok som blir film under 2013 eller 2014.

2 thoughts on “Bokliga löften 2013 – hur gick det?

  1. Lena says:

    Du lyckades ju riktigt bra med dina mål!

    • Cinnamon says:

      Jo det gick väl över förväntan. Nu ska jag bara komma på vadjag ska ha för löften under 2014.

Leave a Reply

