Bokliga löften 2014

Jag uppdaterade listan på Mina olästa böcker. Jag har 200 olästa fysiska böcker! Och 20 till på Kindlen. På Kindlen räknar jag bara dem jag absolut vill läsa. Har laddat ner en massa gratisböcker som ska städas bort. (från Amazon alltså).

Så mina löften blir:

  1. Att läsa mina egna böcker första halvåret. Inga bibliotekslån, situationen är allvarlig. Ska försöka låta bli att köpa nya böcker också under denna tid. Är lite mer tveksam hur det kommer att gå.. Här finns en lista över Mina olästa böcker. Den finns också under mina interna länkar.
  2. Fortsätter min Outlander-utmaning att läsa böckerna på engelska. A Breath of Snow and Ashes, An Echo in the Bone och My Own Hearts Blood (som jag kommer köpa när den ges ut).
  3. Kaosutmaningen 2.0, läs själv vad det innebär.

One thought on “Bokliga löften 2014

  1. Amy says:

    Det blir tufft! Håller tummarna!

Leave a Reply

