Böcker jag skulle vilja läsa:

Jag var in på Akademibokhandeln på Flanör i Gefle idag (det finns en till Akademibokhandel i 9:an huset alldeles bredvid) och kollade runt. Det fanns en massa böcker som jag skulle vilja läsa. Jag ska ju läsa mina egna böcker under det första halvåret av 2014. Men titta får man ju..och fota..och skriva upp i Vill läsa-listan.

De här böckerna klappade jag på och bläddra i:

IMG_4779[1] Barnexperimentet, svensk skola i fritt fall av Per Kornhall. Kommer aldrig köpa den men kan tänka mig att låna den på biblioteket.

IMG_4778[1] 438 dagar av Johan Persson och Martin Schibbye. Den här kan jag tänka mig att köpa. Vill läsa.

IMG_4769[1] Än klappar hjärtan av Helena von Zweigbergk. Zweigbergk är en favorit!

IMG_4770[1] Som om vi hade glömt av Daniel Poohl. Den lät mycket intressant när jag läste på baksidan.

IMG_4772[1] Fiskar ändrar riktning i kallt vatten av Pierre Szalowski. Sekwas böcker är alltid bra.

IMG_4773[1] Om döda ont av Lars Koppel. Jag har läst flera böcker av Koppel och gillat dem.

IMG_4776[1] The Next Always av Nora Roberts. Romance à la Roberts. Går bara att läsa dem på engelska enligt mig. Blev sugen på den här trilogin.

IMG_4774[1]  Winter of the World av Ken Follett. Jag har Giganternas fall oläst i bokhyllan.

One thought on “Böcker jag skulle vilja läsa:

  1. Amy says:

    Den enda jag blev sugen på är Roberts boken och sen insåg jag att jag precis läst den på svenska (värdshuset)!😉
    Men vill nog läsa resten på engelska…

Leave a Reply

