What’s going on

Vet inte riktigt vad jag håller på med. Bloggen blir lidande i alla fall.

I måndags gick jag in på biblioteket. Jag skulle bara titta lite, men gick ut därifrån med fem böcker. Jag som bara ska läsa mina egna böcker.. Dagen därpå lämnade jag tillbaka 3 böcker. Jag var egentligen inte så sugen på att läsa dem. De andra två ville jag läsa, men har man bestämt något så har man! Så de åkte också tillbaka. Jag får ta och skriva upp dem på vill läsalistan. Det var en biografi av George Scott ( boxaren) och en bok om en avhoppare från scientologin ( stavning?).

Annars håller jag på att läsa Fool Moon av Jim Butcher. Me like !

Men nu är det äntligen fredag. Det ska bli så skönt med helg. Jag hoppas på mycket tid för läsning. Är lite sugen att läsa A Breath of Snow and Ashes…

Leave a Reply

