Böcker och Lusse!

Jag hämtade mitt paket från bokreapaket från Bokus på Coop igår. Det stackars paketet hade legat där och väntat på mig sedan i  onsdags. Lusse blev glad när han såg det och satte sig på det. Han älskar lådor av alla de slag.

20140301-172932.jpg

När jag öppnade paketet satt han bredvid och kollade. Jag hann ta ut två böcker innan han hoppade i lådan och lade sig.
Efter 10 minuter hoppadehan ur och jag hann ta ur alla böcker utom en innan han hoppade i igen.🙂

20140301-172953.jpg

Här är alla böckerna:

  • Expeditionen:Min kärlekshistoria av Bea Uusma
  • Judas barn – Markus Heitz
  • Sunset Park – Paul Auster
  • The Making of Us – Lisa Jewell
  • Torka aldrig tårar utan handskar-trilogin.

Jag har inte köpt en enda bok på någon affär fast jag varit på båda Akademibokhandelns butiker i Gävle. Har inte hittat något jag vill ha..än.

4 thoughts on “Böcker och Lusse!

  1. Lena says:

    Expeditionen och Torka aldrig tårarna… trilogin vill jag också ha, men får nog ta och köpa dem vid ett senare tillfälle. Det får vara slutreat för min del🙂

  2. The Making of Us gillade jag! Och Expeditionen kommer jag nog köpa…🙂 Mina katter gillar också lådor av alla de slag🙂

  3. Det är nåt det där med katter och lådor. Här hemma kallar vi dem för kattfällor, för det räcker med att ställa en öppen kartong på golvet i fem minuter, så sitter det ofelbart en katt i den sen. Jag har aldrig fattat vad som är det roliga, men det verkar funka på de flesta katter?

    • Cinnamon says:

      Vår Lusse-katt älskar sina lådor. Han har två stycken som alltid får stå framme. Den ena ska man ligga och sola i tydligen. DEn andra är en bus/sov-låda.😉

Leave a Reply

