Sportlov!!!

Äntligen är det dags för mig att börja mitt sportlov=läslov. Som jag har längtat.  Så passande att reaböckerna hann hem i tid också. Är så sugen på Expeditionen. Annars vet jag inte riktigt vad jag ska läsa. Men jag har ju en hel del att välja mellan. Det kanske kommer upp en bild på potentiella böcker imorgon.

I natt är det ju förresten Oscarsgalan. Men jag kommer inte orka sitta uppe fast jag är ledig imorgon. Är för trött efter utgången igår med vänner och sambon. Idag blev det en slapparsöndag med utläsning av Blod Eld Död, tv-serietittande och hämtmat från Mezopotamya med mumsiga förrätter och grillad kycklingspett med bulgur till huvudrätt.

2 thoughts on “Sportlov!!!

  1. Amy says:

    Å jag som vill sitta upp å titta men inte kan, klockan ringer 04.20 imorgon bitti.😦
    Ha en bra läslov!😉

  2. Marie says:

    Skönt med sportlov! =)
    Är så himla sugen på att klicka hem Expeditionen som alla talar så gott om.Stod och klämde på den i bokhandeln men la den ifrån mig då jag inte riktigt kunde motivera ett bokreaköp för 200 kronor, men nu ångrar jag mig. =(

Leave a Reply

