Maria Lang x 6

Jag var in hos Fiktiviteter och läste om Maria Langdagen som hon ska hålla i den 29/3. Jag blev så sugen på att läsa fler av Maria Langs böcker om Puck. Så jag gick in och kollade på Adlibris vad de fina nyutgåvorna av böckerna kostade. Alldeles för mycket visade det sig. Men då gick jag in på Bokus och där kostade de 99 kr/st. Jag bara råkade beställa alla sex!

Mördaren ljuger inte ensam (inbunden)

Farligt att förtära (inbunden)

Inte flera mord! (inbunden)

En skugga blott (inbunden)

Rosor, kyssar och döden (inbunden)

Tragedi på en lantkyrkogård (inbunden)

Så fina!

 

4 thoughts on “Maria Lang x 6

  1. Amy says:

    Vill också ha! Omslagen är jättefina!
    Ang Georgiana Darcy’s dagbok….den var helt okej men inget mot stolthet och fördom. Samtidigt roligt att “veta mer” om hennes historia + Darcy’s och Elizabeths liv som gifta.

  2. Lena says:

    Otroligt fina omslag!!!

Leave a Reply

