Tillbaka igen

Nu är det dags att börja jobba igen efter drygt en veckas sjukdom. Penicillinet äter jag fortfarande dock. Det var inte kul att gå upp när klockan ringde. Jag har i och för sig haft den på ringning vid samma tid när jag var sjuk också, men då för att ta penicillinet. Inte samma sak, då kunde jag ju somna om.
Det är tur vi börjar med en studiedag .
Fin utsikt var det från tågstationen.

20140326-061618.jpg
Nu ska jag läsa en bokreabok.

20140326-061748.jpg
Jag har försökt läsa den på svenska förut men gav upp den då. Jag tror den hette Syskonmakaren då.

Leave a Reply

