Nya böcker!

Igår när jag kom hem från jobbet så åkte vi upp på Coop och hämtade mitt bokpaket från Bokus. Mina fina Maria Langböcker (fun fact jag har haft en förälderi en elevgrupp som hette Maria Lang).

IMG_5003[1]

Sedan hade jag fått hem två fina rec.ex också.

IMG_5004[1]  Inga kelgrisar, inga styvbarn från Kalla kulor förlag och Kleptomania från Styxxfantasy. Jag är så sugen på att läsa båda två nu! Ska bara läsa klart The Making of Us först.

IMG_5005[1] Styxx böcker är så snygga med sitt svarta snitt.🙂

2 thoughts on “Nya böcker!

  1. Lena says:

    Omslagen till Maria Langs böcker är otroligt fina!!

Leave a Reply

