Äntligen!

När jag beställde sju böcker från The Book Depository var det ju nån idiot som knyckte två av böckerna. Jag har fortfarande inte fått klarhet i om de blev snodda ur brevbärarens flakmoppe eller ur mitt brevinkast i dörren. Ibland trycker ju brevbäraren ner för stora paket så det bara är att plocka upp dem igen. Anywho… nu har jag fått hem de två saknade böckerna. Jag fick alltså göra en ny beställning. Men nu är de äntligen här.

20140405-202115.jpg

Det var lite svårt att få till något snyggt kort eftersom den ena framsidan är glansig och den andra är matt. Snygga är de i alla fall båda två.

Cress är den tredje delen i Marissa Meyers Lunar Chronicles och At Grave’s End är den tredje delen i Jeaniene Frosts Night Huntress-serie.

Leave a Reply

