Tematrio- Kulturgrejer

Lyran vill att vi i veckans tematrio ska :

Berätta om tre kulturella aktiviteter (definiera själva) ni gärna ägnar er åt!

  1. Jag älskar att läsa (no surprise there..) och går gärna till något bibliotek för att låna böcker. Jag trivs så bra på bibliotek att jag gärna går in där och bara kollar runt lite. Om jag har tid kvar innan bussen går så är jag hellre på biblioteket än i någon affär. Om det inte är en bokaffär förstås.
  2. Musik är också en stor del av mitt liv. Jag lyssnar på musik både hemma och när jag pendlar. Men bäst är förstås livekonserter. De bästa konserterna jag varit på är Gojira, Behemoth, Vomitory, DevilDriver, Immortal och Sator m.fl. På fredag ska jag se Sator igen!
  3. Att se filmer är en annan  aktivitet jag tycker om att ägna mig åt. De flesta filmerna ser jag hemma. Det har ju blivit så dyrt att gå på bio. Den senaste filmen jag såg var Captain America, innan dess var det nog The Hobbit:The Desolation of Smaug.
    I helgen såg vi  Star Trek och Star Trek Into Darkness hemma i soffan.

One thought on “Tematrio- Kulturgrejer

  1. För mig är filmer (och TV) lite av ett svart hål..

Leave a Reply

