Läs-A-Lot: Påsk dag 5

Jag vet att klockan bara är strax efter sex, men jag kommer inte att hinna läsa något mer idag. Vi ska nämligen på Långrocken i Musikhuset alldeles strax och det kommer inte att sluta förrän efter 12.

Så idag har jag läst en massa bloggar, fast det räknas ju inte. Men jag har läst ut Tragedi på en lantkyrkogård av Maria Lang. Det blev sidor  124s. Jag klarade målet på  100 sidor per dag men inte mycket mer och idag är jag faktiskt ledig.. Men jag har gjort annat som att lyssna på musik och surfa. Får skärpa mig imorgon.🙂

642 sidor har blivit lästa än så länge.🙂

One thought on “Läs-A-Lot: Påsk dag 5

  1. Lena says:

    Idag har jag läst mer än onsdag och torsdag. Men det är tveksamt om jag hinner läsa så mycket under veckan som jag från början trodde!

Leave a Reply

