Påsklov!

Jag vet att påsklovet är slut för de flesta. Men för mig började det i fredags. Påsken må vara inne på sin sista dag, men min lovvecka har precis startat. Så vad har jag för planer då? Jag tänkte läsa så klart.

20140421-134056.jpg

 

 

  • Clockwork Angel ska läsas till Vampyrbokcirkeln på söndag.
  • Sorry borde läsas innan 24/4.
  • Cress måste läsas nu! Vill veta hur det går.
  • Larma, släcka, rädda i Rosengädda ska läsas klart bara för att. Läser vidare på ren trots..
  • Den stora matchen är ju en bok av Arnaldur Indridason. Men den handlar inte om Erlendur. En får nöja sig😉

Jag hoppas ju hinna läsa mer böcker också. Det borde jag ju hinna med tanke på att jag hann läsa så mycket under Läs-A.Lot:påsk fast jag jobbade.

Sedan tänkte jag hinna kolla ikapp på The Originals och på The Vampire Diaries med. Kanske lite Buffy också…  Tänkte ju också passa på att tvätta fönstren, rensa skafferiet, organisera om bland böckerna, plocka undan vintergrejerna. m.m.

Jag kommer att bli tvungen att gå upp vid 5 för att hinna med allt…

Jag måste ju göra inlägg om alla böckerna jag läst också.🙂

Let the påsklovsvecka begin!

One thought on “Påsklov!

  1. Carro says:

    Ah, skulle också behöva lite påsklov..

Leave a Reply

