Påsklovet är slut!

Nu är påsklovet slut och det ska jobbas som vanligt imorgon. Så vad har jag gjort under lovet? Läst så klart! Det gick si så där med fönsterputsningen och omorganisationen av bokhyllorna.

Men jag var på olika konserter på skärtorsdagen, långfredagen och påskaftonen. Hårdrock all the way! Jag fick träffa bästaste Y två dagar när hon var hem på besök! Och jag har ätit påskmat ( egentligen är det ju julmat) två gånger och spelat Bingolotto en gång.

Dessutom har jag träffat gamla kompisar, varit på en karaokebar, grillat och gosat med Theo och fikat med A.

Det har också hunnits med att bokcirkla med Vampyrbokcirkeln. Trevligt som vanligt!

Men under lovet har jag alltså hunnit läsa nio böcker!  Visserligen var 3 av dem graphic novels och två var noveller på ca 90 s. Men ändå!

Nu är det Veronica Mars time!

 

Leave a Reply

