Helgen

Så var det måndag igen efter en långhelg.
“Helgen” har bjudit på god mat på Absint med vänner och några öl med några fler vänner på Bishops. Long time no see kan sägas om det.
Annars har det setts flera avsnitt av tredje säsongen av Veronica Mars.
På lördagen var jag och Mya på stan. Det enda jag köpte var smoothie och en macka. Sedan bar det av till Stockholm med sambon och T för att se Dark Funerals 20 årsjubileumskonsert. Så bra! Och förbandet Gra var också riktigt bra.
På resan fram och tillbaka hann jag läsa Spring så fort du kan av Sofia Nordin.
Igår gjorde jag en omorganisation av bokhyllorna i vardagsrummet, uppdaterade min olästa böckerlista, skrev inlägg och kollade på en massa booktubes.
Idag är det jobb som vanligt. Jag tror det blir träning av vår lilla teater om Odens rike. Så blir det bokning av utvecklingssamtal, åtgärdsprogramsskrivning och vanlig undervisning.
Sambon åker till Göteborg på jobb idag och kommer hem imorgonkväll, så det blur bara jag och Lussekatten hemma.
Nu ska jag läsa:

20140505-063255.jpg

Leave a Reply

