Dag 11 – En bok som du hatade

Hatade är ett starkt ord. Men några böcker som jag verkligen ogillade är:

  • Mäktiga Tussilago av Maja Lundgren
  • American Vampire av Scott Snyder, Stephen King & Rafael Albuquerque
  • Miss Mary Bennets självständighet – Coleen McCullough
  • Wuthering Heights – Anne Brontë  (fast jag ska ge den en till chans, har bara läst den på svenska och vet inte om jag läste klar den och som graphic novel).
  • Giftas I & II – August Strindberg

One thought on “Dag 11 – En bok som du hatade

  1. Malin says:

    Jag gillade inte heller Wuthering Heights, den kommer nog aldrig bli någon favorit hos mig.

Leave a Reply

