En liten beställning

Jag råkade visst skicka iväg en bokbeställning igen.  Nej nu ljuger jag. Jag tog ett mycket medvetet beslut. Det blev 4 böcker den här gången. En av dem är uppföljaren i min favoritserie, två av böckerna är av en författare som jag läst nyligen  och älskat och en bok är uppföljaren i en spinoff-serie till en steampunkserie som jag älskar. Kan ni gissa vilka böcker det är?

Förresten är det ju Steampunkfestival i Gefle i sommar 27-29/7. Tyvärr kommer jag nog inte kunna gå. Det är nämligen samtidigt som Pearl Jam spelar i Stockholm och sambon och jag ska gå och sedan övernatta på hotell. Typiskt!

Leave a Reply

