The helg

Under helgen som gått har jag tagit det ganska lugnt. Det har inte blivit så mycket läst. Veronica Marsboken läste jag ut natten mot idag. Istället har jag kollat på en massa booktubes. Några avsnitt av Supernatural har vi också kollat på.
I lördags var vi hem till A och åt tacos. Sen gick vi till Dirty Harrys för att se Apocalypse Orchestra och Port Noir. A och jag stannade kvar en tag till och dansade lite. Vad sägs om Rara söta Anna med Ronny & Ragge?
Igår var jag hem till bror och Mya och pussade på världens sötaste Theo.

 

20140616-064343-24223770.jpg

20140616-064423-24263509.jpg

One thought on “The helg

  1. Lena says:

    Låter som du haft en riktigt mysig helg!

Leave a Reply

